Kundehistorier
Vi snakker stadig med hverdagshelter som setter brukeren i sentrum av den digitale utviklingen - på ekte. Her deler vi inspirasjon alle kan lære av. Dette er Skyra's wall of fame.
Funnel
Funnel er i sterk vekst. Med et stadig større produktutvalg øker behovet for å gi relevant og oppdatert innhold til alle målgrupper. Akkurat nå står de i et skjæringspunkt hvor de må ha en gjennomgang av alt.
Les kundehistorie
Sparebanken Vest
Sparebanken Vest har som mål å bli Norges beste på kundetilfredshet. Vi tok en prat med Espen Vigeland og Christian Kalland for å lære mer om hvordan de bruker Skyra for å nå sine strategiske mål, og hvilken rolle nettsidene spiller i denne prosessen.
Les kundehistorie
Bulder
Vi ønsket å jobbe med metodikken 'jobs-to-be-done' og vi trengte et verktøy som ga oss nødvendige data. Skyra sin løsning var perfekt.
Les kundehistorie
Fagforbundet
Uten klare tall ble de vanskelig å argumentere med alle som har en mening om nettsiden. Mange ansatte mente at nettsiden må bli "bedre", men Skyra gav oss klare tall på at medlemmene får løst oppgavene sine i stor grad.
Les kundehistorie
Universitetet i Agder
Helt nye nettsider skulle lages. Målsettingen var et enda mer brukervennlig, oppdatert og tilgjengelig nettsted. Med Skyra ble det enkelt å kartlagt hvilket oppgaver folk besøkte nettsiden for å løse.
Les kundehistore
Miljødirektoratet
Vi har opplevd en kulturendring i både virksomhet og team. Det er mye mer fokus på brukerbehov nå. Team har ukentlige møter hvor vi diskuterer funn og tilbakemeldinger.
Les kundehistorie